tirsdag 22. mars 2016

Sleepless i Trøndelag

Etter ei lang og søvnløs natt, må man vel bare ta fatt på dagen enten man er klar eller ikke. De korte stundene jeg har sovet, har vært fylt med drømmer om ham jeg har kjær, og jeg har våknet med tårene strømmende.

Været står hvertfall i stil med humøret mitt. Ingen ser tårene mine når det regner og sludder,  så da kan jeg gå ut uten at folk ser rart på meg.

Ingen god tid for meg nå, og barna er også veldig triste. Som den ene sa, 'det var synd, for jeg ville ha ham i familien'. Og det vil jeg også, men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det.

Fikk delvis en god nyhet i går da, kanskje det blir bil på meg i mai. Det hadde virkelig gjort livet lettere. Så kanskje jeg skal håpe på det :) Alltid godt å ha ting å se frem til, og så lenge det er liv er det håp!

Ellers så har jeg planer om å møte en venn jeg kun har snakket med på Facebook. Husker ikke når vi begynte å skrive, men tror det var våren 2009. Kanskje på tide å møtes snart da? Blir nok koselig å møtes og prate litt 'live' :) Gleder meg litt til den dagen :)

Skal prøve å få i meg litt frokost her nå, all mat i går kom i retur. Må ha litt energi, for jeg skal gå 2 turer til butikken i dag. Så det blir vel bortimot 2 mil trimtur iløpet av dagen da. Ca halvparten med tung sekk på ryggen.

Må bare komme igang så jeg får hvilt litt mellom turene. Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar