mandag 7. mars 2016

Drømmer

Det er veldig deilig å kunne drømme seg bort litt, sette seg noen mål for fremtiden og la dagen flyte om den er dårlig.
Jeg har mange drømmer for fremtiden, men vet ikke hvor mange som blir reelle etterhvert da.

Jeg skal kjøpe meg hus, det er det ingen tvil om. Helst ett lite søtt ett med en liten hageflekk. Og en ganske stor garasje slik at jeg kan realisere drømmen om en Mustang. Dette er ett mål jeg har satt meg, og det skal gjennomføres, koste hva det koste vil. Innen 5 år skal dette ha blitt fullført.

Jeg har andre drømmer som jeg egentlig bare drømmer meg bort i, uten å egentlig ha det som mål. For eksempel, om jeg skal gifte meg igjen, så skal jeg synge en sang som jeg har skrevet selv når jeg går opp kirkegulvet.  Tør ikke synge live, men skal finne noen som kan spille den på gitar og få spilt den inn på cd :)

Kjolen er også klar, den er faktisk også prøvd og den passa. Så jeg må bare passe på å holde vekta, slik at den er passe om jeg blir fridd til ;) Ble bestilt i fjorhøst, november tror jeg det var, kom ikke før langt utti januar. Helt nydelig kjole i 50-talls stil :)

Jeg drømmer også om å skrive og få gitt ut ei bok, den er påbegynt, jeg må bare ta meg tid til å skrive endel timer før jeg skal sende inn ett utkast til forlag. Så får man bare håpe forlaget et interessert i å trykke den. Drømmer også om helt enkle ting, som å ha en bil og kunne kjøre rundt når som helst og hvorsom helst, tjene noen kroner på hobbyen min, bli ferdig i NAV-køen og få en god nok økonomi til at jeg kan reise litt rundt i verden og ta med barna på saker og ting.

I drømmene så kan man la en tung hverdag få hvile, og man kan drømme om hva som KAN bli, hvordan ting kan bli. Og man kan drømme seg til en fantastisk fremtid med bare positive hendelser. DET kommer jo aldri til å skje da, for det vil alltid være noen negative faktorer. Ellers blir det ett kunstig liv. Men så lenge de positive tingene overskygger de negative, så er det helt greit.

Har man ikke drømmer og håp, da er det sannelig ikke mye igjen å leve for! Jeg ønsker dere alle en drømmefylt dag, det ER lov til å dagdrømme litt :)

Ha en nydelig natt med gode drømmer alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar