mandag 21. mars 2016

Trist start på påskeuka

Mandag og en ny start på ei ny uke. Jeg håper denne uka bringer masse gode ting for dere.

Selv sitter jeg og superdeppa, det ble slutt med kjæresten i går. Og jeg bare gråter. Alle planer som var lagt, både for påsken og fremtiden er nå skrinlagt. Så får man bare gråte seg ferdig før barna kommer, og gjøre det beste ut av påskeferien.

Blir nok lite blogging denne uka, men skriver når jeg klarer eller føler for det. Er litt på felgen nå kan man si. Jeg vet at dette kan ordnes, men ser ikke ut som om han vil det. Så da vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre.

Slik som han var da han dro i går, så er jeg veldig bekymret. Sitter og vurderer for og imot om jeg skal blande inn andre for å være sikker på at han har det bra. Men får bare avvente litt og se det an.

Mine følelser ligger hos ham, så jeg blir nok liggende nede ei stund før jeg klarer å reise meg og gå vidre. Ett lite minne om en kommentar han har sagt, en tanke på ting vi har gjort sammen, en sang som minner om ham... Det er ikke så mye som skal til før jeg bryter sammen.

Må vel prøve å se etter lyset i tunnelen, det blir vel bedre etter hvert.

Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar