tirsdag 8. mars 2016

Prosjekt bod!!

Da er man i gang med prosjekt bod! Boden er tømt, snart klart for å legge gulv, flytte skapene og sette fryseren ut på boden. Og ikke minst, bære alt fra boden som ikke er mitt ut i garasjen.
Så skal man se det blir mye finere her i leiligheten.

Gleder meg virkelig til å få det litt finere her nede, og få plass til å sette unna saker og ting litt mer organisert. Tror dette blir bra. Skal legge ut før og etterbilder når jeg er ferdig.

Ellers i dag så kan jeg vel bemerke at Trøndelag bader i sol, og snøen tiner i superfart her. Har hakket litt i det slik at plattingen skal bli bar fortest mulig. Gleder meg veldig til å sette hagemøblene dit og kunne sitte der og kose meg på godværsdager.

Nå må man vel å få i sag slik at man kan få lagt det der gulvet, så man kan få det ferdig.
Tror det blir ett lass med søppel som må kjøres herfra snart også. Blir deilig å få dette unnagjort kjenner jeg, og jeg skal være ferdig før fredag, for da blir det innrykk av barn her.

Håper dere alle sammen har en fortreffelig fin dag, nyt den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar