mandag 7. mars 2016

God morgen alle supre mennesker!

Da ble det ei ny uke, og jeg spekulerer litt på hva denne uka vil bringe.
Jeg har noen små planer, men har ikke satt noe mål om når jeg skal gjennomføre.

Ett par ting skal jeg ta når kjæresten ikke er her, så får se når det blir. Er da så koselig å ha ham her også, så da prioriterer jeg tiden med ham fremfor andre ting. Men enkelte ting må jeg vel utføre likevel.

Ett punkt på lista mi skal jeg få gjort enten i dag eller i morgen. Det er så deilig med alt som er unnagjort... Så kan man heller fokusere på ting man gledet deg til isteden for slikt man må gjøre ;)

I natt har jeg sovet ganske godt, og jeg er full av energi. Ble mellom 8 pg 9 timer i drømmeland. Deilig! Måtte det bare vare ;) Så kanskje jeg er heldig og får gjort noe fornuftig i dag.

I dag er det 0,4 minus grader ute, og været er absolutt ikke våraktig. Det snør! Jeg håpet det kommer over på plussiden og at snøen regner bort snart.
Lengter så innmari etter våren nå!

Ha en nydelig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar