tirsdag 8. mars 2016

Travel morgen

Da er tirsdagen her, med ganske fint vær og bare bittelitt på minussiden på gradestokken. Redd for å forsove meg, så sto opp kl 8 for å få unna litt husarbeid.

Kl 10 kommer det en person fra eltilsynet, så jeg skal få unna oppvasken og rydde litt før h*n kommer. Har allerede fått gjort ganske mye da, kaffen til kjæresten er kokt, koppene er satt i bløt, og jeg har fått igang tørketrommelen.

Holder på å rydde masse i leiligheten, og skal legge ut masse saker for salg fremover. Må fikse plass til kjæresten flytter inn ;)

Så i dag tror jeg kanskje at jeg skal få med kjæresten på å gjøre den siste boden i dag, så kan vi få frigjort litt av plassen som skal brukes til andre ting. Lita leilighet, men barna skal få seg en liten tv krok for seg selv, og det skal ordnes bedre plass på soverommet deres :)

Men nå må jeg stikke, slik at jeg blir ferdig med alt jeg skal gjøre her.
Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar