onsdag 2. mars 2016

Midt i

Onsdag, midt i uka, forhåpentligvis ikke midt i sorgen.
Søvn er virkelig oppskrytt når tankene går på høygir. 2 timer til sammen.. sist natt ble det 2,5-3 timer. Går absolutt ikke rett vei dette.

Trist og lei meg, depper skikkelig. Men kun i dag, så må jeg komme meg på beina igjen. Kan ikke bare ligge på sofaen og høre radio heller.
Hadde jeg bare vært i humør til å synge med på de fine sangene, men jeg gadd ikke engang da min desidert yndlingssang kom kom på lufta. DA innså jeg hvor langt nede jeg egentlig er.

Likevel om endel planer må endres, så skal jeg få ferdig sangen jeg skriver på. Teksten skal være klar tilfelle rottefelle. Trenger litt tid da jeg må få noen til å skrive om melodien litt og prøve teksten med gitar. Så om noen kjenner noen som er flinke på gitar, så be dem gjerne ta kontakt med meg.

I dag må jeg komme meg ned til sentrum, må innom posten en liten tur, og Bunnpris tror jeg. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal vente til etter posten har kommet eller ikke enda. Får se om jeg finner på noe lurt slik at tiden går.

Lufta har det virkelig travelt i dag, Så jeg håper det roer ned utover dagen. Snøfokk er ikke noe koselig.

Savner så det gjør vondt. Skulle ønske jeg kunne plukka deg ut av drømmen min og bare holdt deg. Hardt. Lenge. Aldri slippe taket. Men det fungerer ikke slik, desverre. Uansett hvor vondt jeg har det, så håper jeg at du har det bra!

Ha en nydelig dag alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar