torsdag 24. mars 2016

Klar, ferdig, PÅSKE

Da er vi klare til å gå i gang med årets påske.
Søvn er fremmedord for min del, men barna har sovet godt hvertfall.

Gårdagen ble en slitsom, men koselig dag. Gøy å spille kort med barna og slappe av. Manglet jo bare armkroken for å kunne slappe av skikkelig :)

I dag blir det nok en lang gåtur, være med barna til skateparken. Så får jeg håpe været er rimelig greitt slik at jeg ikke fryser ihjel eller blir gjennomvåt mens barna leker. Det kan se ut til å bli fint vær i dag også, så håper det holder seg slik nå.  Får bruke tiden til å skrive ett par utkast kanskje :)

Jeg har ett stort håp for dagen da, likevel om jeg tviler på at det skjer. Håpet kan jeg alltids ha :) Barna håper på det samme, så jeg krysser virkelig alt jeg har for at det skjer :)

Nå blir det å fikse litt frokost, vekke gjengen og starte dagen. Gleder meg til å grille litt i dag :)

Blir fokus på barna her i påsken, så det er ikke sikkert det blir så mye posting her inne før mandag eller tirsdag. Det får tiden vise.
Ha en nydelig dag, og en riktig god påske :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar