tirsdag 1. mars 2016

Selvfølgelig måtte det skje noe

God morgen alle nydelige mennesker. Jeg har klart å åpne øynene ca halvveis, og skal straks spise frokost. I går ble det ikke noe nattainnlegg, rett og slett fordi at jeg glemte det.

Her ble det tvtitting i gårkveld, så var vi ute på en kjøretur og etter det ble det sofasliting og film. Alt i alt, en koselig kveld :)

Men hvor lenge var Adam i paradis?
Jeg skal ikke gå i detaljer i dette innlegget, men jeg ble skikkelig lei meg og skuffa i går kveld. Jeg lå på sofaen og kjente tårene presse på. Og da jeg fikk kontroll og sa fra, så fikk jeg en snurt tilbakemelding. Nesten litt sint.

Jeg valgte å legge meg, og da kom tårene. Hadde ikke sjans til å holde dem tilbake. Jeg tenkte over mange ganger hvorfor det ble slik. Så dukka selvfølgelig den dårlige samvittigheten opp! Hvorfor skal jeg ha dårlig samvittighet når det ble gjort ting som gjorde at jeg ble lei meg? Jeg har da lov til å si fra, jeg har lov til å føle, jeg har lov til å si hvordan jeg føler ting!

Og jeg ble ikke mindre lei meg der jeg lå og gråt heller. For der ble jeg liggende alene. Hadde jo vært så enkelt som å si 'det var ikke meningen at du skulle føle det slik, jeg bare tenkte ikke over det der og da'
Men neida, dette endte da opp med 2,5-3 timers søvn, så i dag er jeg rimelig på felgen.

Da er det vel egentlig like greit at jeg ikke har noe spesifikke planer for dagen. Men jeg kjenner at jeg må finne på ett eller annet for å få roa ned hodet. Jeg skal skrive ett par kjappe innlegg veit jeg, men det tar ikke lang tid. Så har litt mye tid til overs i dag.

Dagens første innlegg skulle egentlig hete Lureri, men det får jeg bare prøve å lage ett utkast av og poste en dag senere.

Takk for at du orket å lese dette, nå skal jeg sette meg med frokosten og skrive litt kladder til andre innlegg, så får man se hva dagen bringer.
Ha en nydelig dag alle sammen :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar