lørdag 5. mars 2016

Pause

Å våkne på en lørdag og se det snabla 7-tallet først på klokka er kjipt! Jeg som elsker å sove! Er jo egentlig innbarka B-menneske. Men det skulle men ikke tro denne uka hvertfall. Jeg kjeder meg så innmari for tida, finner ikke ro til å se film eller noe. Men i dag skal jeg ut å gå. Skal bli litt deilig å røre på seg.

Ble en veldig kjedelig fredag for meg i går. Så håper kvelden her blir bedre. Skal snart mote meg opp til å få tatt oppvasken nå. Greit å ha den unnagjort. Har ikke tatt helgavask denne uka, så spørs om jeg ikke må råkjøre støvsugeren iløpet av dagen også.

Akkurat nå er det veldig mye som skjer på privatfronten, og jeg kan ikke skrive om alt. Da utleverer jeg personer og det vil jeg ikke. Jobber litt med innlegg som går på det jeg går gjennom nå, bare på en mer generell basis.

Tror jeg tar helgefri fra bloggen, trenger å sortere tankene litt før jeg får skrevet noe fornuftig. Er bare rot i hodet, og fokus har reist på ferie.
Men skal få ordna hodet og komme meg litt opp igjen. Skal ikke ta lang tid heller, for nå er jeg lei.

Altfor lite søvn, og matlysta er på bånn. Og slik kan jeg ikke holde på. Iløpet av dagen skal jeg ha lagt en plan for hvordan jeg skal komme meg opp igjen, og spikre litt planer for fremtiden. Jeg lover ;)

Ha en nydelig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar