torsdag 17. mars 2016

Vaskedagen er her!

Øynene hadde ikke helt lyst til å åpne seg i dag, men det var jo ikke rart. Klokka var bare 7:15. Sto opp og så litt tv, mens jeg tok en liten dupp. Det er jo torsdag og helgevaskedag i dag!

Frokost er inntatt, og jeg har sett 2 episoder serie mens jeg spiste. Deilig med  en rolig og myk start på vaskedagen.
Prøve å være litt effektiv i dag, så kan jeg slappe av med strikking og kjærestetid etterpå, likt fordelt selvfølgelig ;)

Jeg har jo en plan om å strikke noen gensere i år, men det går tregt så spørs hvor mange jeg rekker. Håper på 3, så får bare sette av faste tider hver dag fremover.

Nå har jeg funnet frem Home and away på nettet, jeg følger egentlig Australia, men har ikke sett den siste mnd. Nå skal jeg gå igang med innsamlingen av husmorpoeng :)

Ha en nydelig dag alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar