lørdag 19. mars 2016

Drømmeprosjektet

Jeg har ett prosjekt jeg gjerne vil realisere en dag, forhåpentligvis i nær fremtid.
Vil skaffe meg en Golf 2 og fikse den slik jeg vil ha den. Både med tanke på lakk, stylingen,  smarte løsninger inne i bilen og kjørekomfort.

Jeg sliter jo med rygg/hofter så jeg må finne ett sete som gjør at jeg sitter komfortabelt i bilen.
Drømmen er en 5 dørs,  diesel med automat. Men det kan nok bli vanskelig å finne.

Vil også bygge anlegg i den, slik at man kan spille høyt med masse bass. Savner tiden da jeg råna ett par ganger i uka. Det samholdet i rånemiljøet var fantastisk! Kanskje man kan klare å få til noe slikt her også :)

Må vel lære meg å lakkere, drømmefargen er Black Magic Pearl, blank svart med lilla 'glitter'. 5eika kantfelger, typ 16" kanskje, må det også være. 60/40 senking er jo ett must!

Men må ta en ting i gangen, har absolutt ikke råd til å kjøre ut 30 lapper på fiksing. Men første steg er å få kjøpt bilen! Skal spare alt jeg kan fremover for å få kjøpt bil til sommeren, så får man håpe på en finværssommer slik at man kan fikse litt hvertfall :)

Drømmer om en Mustang fra 60-70 tallet også, men det blir ikke før jeg får kjøpt hus slik at jeg har garasje tilgjengelig. Men drømmen om 2er Golf er faktisk høyere enn Mustang. Hvertfall akkurat nå :)

Ha en nydelig dag vidre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar