lørdag 19. mars 2016

O regnfulle lørdag

God morgen :)

Da er det på tide å åpne øynene og komme igang med dagen. Har absolutt ingen planer for dagen, så blir spennende å se hva man finner på.

I gårkveld var det ett tynt, hvitt teppe her, men i dag regner det fryktelig. Får bre trøste meg med at deb siste snøen foravinner. Det er jo så herlig når plena nesten kommer frem her. Ett par dager med slikt regn, så er der bart her. Lurer på om jeg skal fikse en paviljong/partytelt her ute. Men vet ikke om det holder i vinden. Må tenke ut en god løsning slik at det kan holde frem til høsten.

Fikk strikket ganske mye i går, og satser på å komme langt i dag også.
Er så trøtt på kveldene for tiden, så mens kjæresten så en film, lå jeg i armkroken og sov.
Dette ligner ikke det B-mennesket jeg alltid har vært. Men ska ikke klage da, for det er deilig å få nok søvn. Og man får litt ut av dagen også :)

Nå har pollensesongen startet, og for meg ble det litt ekstra ille i år. Jeg spiser jo fruktmüsli og yoghurt til frokost, og den müslien får jeg en kryss reaksjon på. Så i dag skal jeg teste bare yoghurt, og om det går bra blir det knust kanelknekkebrød i yoghurten i morgen tidlig.

Kjipt at pollensesongen varer så lenge. Nå er det or og hassel, og det går slag i slag med salix,  bjørk, gress og burot. Så blir det vel bra utti september en gang. Reagerer heldigvis ikke like kraftig på alt da. De siste årene har det gått greit med bjørk og salix, gress har alltid vært verst.

Så når jeg kjøper bolig må jeg fikse kunstgress i hagen! Finne annet underlag en betong så det ikke blir så hardt ;)

Kaffen til min kjære er kokt og jeg har fått spist frokost. Så nå skal jeg strikke og se en episode eller 3 av Home and away.

Ha en nydelig dag alle sammen :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar