tirsdag 15. mars 2016

God morgen

Vips! Så var det tirsdag! Glemte å poste innlegg her i går, mem nå skal det komme en oppdatering :) Etter ei herlig helg med barna er jeg nå klar for å ta fatt på ei ny uke. Snart påske så man får vel klargjøre grillen :)

I helga har vi spilt endel kort. Barna ville spille Boms og president, så da ble det det. Så gikk vi til fotballbanen slik at vi fikk trent litt igjen.
Helga har stort sett dreid seg om god mat og latter og leven ;)

Nå blir det ei rolig uke før påsken kommer, blir nok endel som skjer her da tenker jeg. Legge litt planer for de dagene barna skal være her, så man får gjort annet enn å bare sitte hjemme.

Om noen har 2 par alpinski med lengde 145 å låne bort en dag eller 2 i påsken så hadde vi blitt veldig glade. Skostr 37/38 og 42.
Vi vurderer å ta en dag i alpinbakken, det har ikke jeg vært på siden -95, så det begynner vel å bli på tide!

Skal ringe legen og bestille time i dag. Trenger henvisning til operasjon. Igjen :(
MEN, jeg håper de fikser begge deler på ett inngrep! Ellers vet jeg ikke om jeg vil. Magen min har jo blitt så fin etter operasjonen i desember, vil ikke ødelegge den ;)
Men hatt mye smerter i helga, så må bare krype til korset og ringe legen.

Søvn er litt oppskrytt da, hvertfall når man sover korte perioder bare. Jeg ønsker meg ei hel natts søvn nå! Spent på når det blir. Men overlever da likevel.

Snøen smelter masse nå, og det er ett veldig godt tegn for min del. Gleder meg til mer varme, slik at kroppen fungerer bedre.
Egentlig har jeg veldig lite å gjøre i dag, så blir vel å skrive noen innlegg jeg kan ha på luringa. Og jeg skal rydde litt på Facebook,  der er det seriøst mye rart! Kanskje jeg ender opp med å lage en helt ny facebookprofil, det er sikkert mye lettere og raskere /hehehe

Håper dere alle får en nydelig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar