fredag 18. mars 2016

Helga har starta!

Da er endelig fredagen her, og ettersom jeg gjorde unna helgavasken i går, har jeg nå offisielt tatt helg!

Har sovet veldig godt i natt, våknet av en ekkel drøm, men da var det ekstra deilig å krype inntil kjæresten og føle på tryggheten! Sovnet fort igjen :)

Ble rutine brudd i dag, så ble ikke starten på dagen slik den var planlagt. Jeg står alltid opp først og får ett par timer alenetid her før dagen virkelig starter. Men i dag sto kjæresten opp litt før kl 7! Jeg sov ikke noe særlig etter han sto opp, men tvinga meg selv til å ligge til halv 10.

Så da jeg sto opp, ble ikke rutinene som vanlig. Jeg håper vi er tilbake på rutinene igjen i morgen :) Kjenner jeg blir litt stressa av endringer i rutinene her.

Gårdagen ble virkelig super, og jeg sovnet med ett smil. Vil gjerne ha flere slike dager! Deilig å få gjort litt fornuftig, ut på tur med kjæresten og ha filmkveld med kjæresten  <3

I dag skal jeg ikke legge store planer. Strikke litt, se noen episoder på serien og kose meg med min kjære. En liten tur til butikken må det bli hvertfall. Middagen er halvferdig, så den skal gå fort å lage i dag :)

Håper på finvær snart da, men i følge varslene blir det noen dager til enda før sola dukker opp.
Men det er håp i hengende snøre da, gleder meg veldig til å være mer utendørs :)
Hva ser DU frem til?

Ha en nydelig dag, uansett hvilket vær du har :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar