søndag 20. mars 2016

God morgen

God morgen verden. Kaffen er kokt og frokost inntatt, så nå blir det strikking og serie mens jeg slapper av.

Fatter ikke hva som skjer. I går la jeg meg sent, og våknet kl 5:30!! Ikke aktuelt å stå opp på den tiden på en søndag, så jeg lå ei stund før jeg sovnet igjen. Våknet igjen ca 7:30, da gadd jeg ikke mer og sto opp. Kjipt å våkne så tidlig, spesielt på en søndag. Men men, jeg får bare trøste meg med at jeg får strikket ganske mye iløpet av dagen da :)

Våknet til ett hvitt teppe ute her, men det smelter og drypper godt nå, så det forsvinner vel snart.
Nå er det ikke mange dagene til påske kos med barna, og jeg gleder meg veldig! Håper egentlig plena blir bar så vi kan sette opp trampolinen. Men vi får se hvordan det blir.

Nå skal jeg strikke litt igjen, genserarmer der det nest kjedeligste jeg strikker, men dumt å strikke en genser uten armer så må bare holde ut til begge armene er ferdig :)

Ha en nydelig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar