mandag 1. februar 2016

Mandag og en ny start

Tenk at januar allerede er over. Ny uke, ny måned og en helt ny februar. Synes tida går veldig fort nå. Synes ikke det er lenge siden jeg flytta inn i leiligheten, men det er jo nesten 8 uker siden.
Håper de neste 2-3 mnd går like fort, for jeg gleder meg til sol og varme!


Nå er vi allerede ute på tur, er med kjæresten på kontroll med bilen. Krysser fingrene for at det blir varmt i bilen snart!

Har ikke sovet særlig godt i natt, vært så frossen at jeg har våknet sikkert 20 ganger av det. Tror jeg skal ta en paracet før jeg legger meg i kveld. Er stuptrøtt og har mest lyst til å sove ett par timer til, men det får jeg ta i kveld.

Ble dårlig med innlegg fra meg i gårkveld, for jeg søkte etter sposorer til ei hjelpegruppe. Fikk sendt ut 42 mailer, så nå håper jeg det kommer masse positive tilbakemeldinger :)
Skal levere ett lass med klær til folk som trenger det senere i dag, og gleder meg veldig. De blir så glade :)


Men nå skal jeg prøve å være positiv og sosial resten av turen, er nesten litt gretten i dag, for jeg ble ikke vekt på en snill måte. Tror kjæresten må tenke ut andre måter for å vekke meg slik at jeg er blid når jeg åpner øynene.
Hvordan foretrekker DU å bli vekt?

Ha en superfin mandag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar