fredag 12. februar 2016

Alt ordner seg

Friday is here! O'herlige fredag! Like deilig hver uke. Sovet så som så i natt, fryser så innmari. Men satser på at det blir bedre snart.

I går hadde jeg en pyton dag, jeg fikk gjort alt jeg skulle, men jeg trodde alt annet gikk til hel**te! Heldigvis så ble det ordna litt opp i, gjenstår litt men det tar vi når formen er bedre.
Uansett hvor mørkt det ser ut, så ordner det seg til slutt. På en eller annen måte. Det gjelder bare å holde ett positivt fokus. Ikke alltid like lett, men det letter mye.


Jeg leker litt med tanken på å gå inn i politikken igjen nå. Er vel ett års tid siden sist, men da slo jeg det fra meg. Jeg føler vel at jeg er for sjenert av meg, tør ikke snakke i forsamlinger og slikt. Men kanskje jeg hadde turt å snakke om saker som jeg virkelig brenner for? Må gå noen runder med meg selv, og snakke litt med dem rundt meg hva de mener og tror om dette. Kan ikke ta slike avgjørelser uten at de rundt meg er enig.

Neste uke skal jeg på ett møte med en politiker her i kommunen, og i gårkveld satt jeg og skrev litt med ham å fb. Jeg kritiserte partiprogrammet deres litt. Men vi ble da enige til slutt, og jeg gleder meg veldig til møtet neste uke. Kan bli ett langt møte, men veldig interessant :)


I dag blir det en liten tur til sentrum, så blir det masse film, strikking og avslapping. Småuggen form, fryser så innmari. Men satser på at det bare er en liten varsel om influensa som er innom. Trenger absolutt ikke bli her, så jeg jager den vidre :)

Det er kaldt og vinter ute enda, det liker jeg ikke. Får mest lyst til å gå i hi en mnd eller 2. Men må vel finne lyspunkter i dag også :)
Ønsker dere alle en super fredag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar