lørdag 13. februar 2016

Ukas beste dag

Lørdag og ukas beste dag for meg. Kroppen fungerer fint for tida, jeg går turer og trener litt med det. Men feber og snørr er ikke bra. Får bruke helga på å bli frisk, så får man håpe det går over etter ett par dager på sofaen, under pledd. Med te i koppen og serie eller noe på tv'n :)


Fryser jo så ille at jeg våkner mange ganger pr natt. Så tror jeg må bli flinkere til å knaske litt paracet før jeg legger meg. Så kan jeg ha paracet på rommet og fylle på uttpå natta. Trenger seriøst ei skikkelig god natts søvn nå!

Om noen har noen gode serier å anbefale for helga, så hadde det vært supert. Blir så lange dager om man ikke har noe bra å se på. Helst noe action/krim :)


Kjenner litt smerter i navlen etter operasjonen i dag også, men det kan vel ha sammenheng med at kroppen bekjemper influensa for tiden. Tror ikke jeg skal ut og gå tur i dag ;) litt over 7 km på torsdag og litt over 9 km i går. Får bare fokusere på å bli frisk nå, før jeg skal gå noen slike turer igjen :)
Håper dere alle får en herlig lørdag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar