søndag 28. februar 2016

Stillhet

Da har barna dratt, og det ble veldig stille her... Kommer nok til å merke det godt de neste dagene, så jeg må planlegge ett eller annet så jeg unngår det verste savnet.

Dagen i dag har blitt brukt til masse prat, god mat og litt planlegging. Så da har vi noe å se fremover til. Det er alltid deilig å ha ting å glede seg til :)

Nå får jeg bare plage kjæresten de neste dagene, stakkars mann *hehe
Må vel gå an med litt kjærestetid også, deilig å være alene når man er 2 ;)

Jeg ser med glede og spenning at bloggen er i endring. Det er stadig flere sidevisninger, og jeg har fått på plass muligheten til å tjene noen kroner etterhvert. Det er ikke mange ører pr sidevisning. Men om jeg samler opp i ett år så kan det bli en fin ferie med barna :)

Jeg liker forandring, og spenning. Og jeg gleder meg til å gå inn på bloggen på morgenene. Spennende å se hvor mange som har vært innom, og hvilke innlegg som er lest :)

Jeg håper dere er med meg fremover, i gode og onde dager ;)
Ha en nydelig kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar