mandag 22. februar 2016

God morgen verden

God mandags morgen alle sammen, jeg håper dere har sovet godt og er uthvilte og klare for ei ny uke.

Jeg er ikke helt der, men jeg håper jeg kommer over kneika når jeg bare har våkna skikkelig. Har sovet lite og dårlig i natt, så jeg er langtfra våken og uthvilt. Spørs om det ikke blir en liten cowboystrekk uttpå dagen ;)

Satser på en nydelig dag, og kanskje litt effektivitet i dag også. Har en bod igjen som ikke er helt klar til skikkelig bruk enda. Det meste er bare kasta innpå der *S*
Men jeg må tømme hele boden før jeg kan få det slik jeg vil ha det, så får se om jeg begynner litt med det i dag. Ommøblering av soverommet står også for tur. Tar dagen litt som den kommer i dag, må ta hensyn til hva kroppen sier også.

Har kanskje ett møte i ettermiddag, litt usikkert enda, venter på svar om hvordan det blir. Om ikke i dag, så blir det vel i morgen. Gleder meg til å muligens få en samarbeidspartner innen ett prosjekt jeg holder på med :)

I går fikk jeg faktisk ferdig bod nr 2, og det ble ikke så verst. Gleder meg til å bli helt ferdig her slik at jeg kan slappe av og bare nyte leiligheten. Skal male kjøkkenet etter vinterferien, og bytte gardiner og få det litt koseligere der. Kjøkkenet er absolutt ikke mitt favorittrom, men man må jo ha mat! Kanskje det hadde vært bedre om man hadde hatt større kjøkken?
Nå er det rødorange, helt gyselig! Men skal male det lyst.

Nå skal jeg gni den siste søvnen ut av øynene og komme igang med ett eller annet her. Har tenkt gjennom ett blogginnlegg i natt, så må vel skrive det før det går i glemmeboka.

Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar