tirsdag 23. februar 2016

Bloggidéer

Tirsdags morgen, og det er kaldt ute. Ca 3 blå og noen snøfiller daler ned her. Nå er jeg seriøst lei! Lei av kulde, snø, dårlig søvn! 2-3 timer er altfor lite pr døgn kjenner jeg. Men håper det bedrer seg snart.

Ang været så håper jeg nedbøren som er meldt kommer som regn her. Jeg vil ikke ha en halvmeter snø nå! Jeg er helt klar for vår, tilbringe mer tid ute og ikke minst varmere vær slik at kroppen fungerer bedre.

I går gjorde jeg null fornuftig! Bortsett fra å vaske en maskin klær og dusje. Jeg lå på sofaen og så serier hele dagen og kvelden. Og jeg fikk noen tilbakemeldinger på noen blogginnlegg.

Når jeg skriver, så er det skjeldent om noen spesifikke personer, det kan være ting som er sagt i en eller annen samtale som får meg til å tenke på ett tema, så grubler jeg litt på det før jeg skriver innlegg. Det kan også være ting jeg har sett i en film eller noe som får meg til å tenke på noen temaer.

Mye av det jeg skriver om har jeg opplevd en eller annen gang i livet. Men jeg skriver ikke om det for at det er relevant her og nå. Det er mer for å fortelle at det har skjedd, og at jeg har kommet meg videre i livet :)
Føler dere at det er skrevet om dere, så er det nok mest sannsynlig ikke det.

Om dere har tips til temaer jeg kan skrive om, så send meg en melding. Jeg må gruble litt gjennom ting før jeg kan skrive om det. Jeg har noen seriøse og dype innlegg på gang, men noen tar litt lengre tid å skrive enn andre :)

I dag er jeg i dyp sorg. Ei venninne av meg har nå ett barn for lite. Barnet var 16 år, og hadde hele livet forran seg. Ord blir så fattige, det er så uvirkelig! Det er så urettferdig!

Ha en super tirsdag alle, ta godt vare på dem dere er glade i. Det er ingen garantier for hvor lenge man er på jorden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar