fredag 19. februar 2016

Let the game begin

Fredag og helg. Herlig! Og ettersom helgevasken ble tatt i går, så tok jeg jo egentlig helg i går.

Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag, men tror kanskje jeg blir stående og rydde ene boden litt. Vært greit å fått det ferdig, slik at man kan begynne på neste bod :) Det er 3 boder som skal ryddes og organiseres, så kan være greit å komme igang.

Ellers så tenker jeg fremdeles på møtet jeg hadde i går, litt vaklende enda, men jeg lander sikkert på avgjørelsen om å satse. Mange tanker som surrer rundt i hodet mitt angående dette.

Nå håper jeg sola flytter seg litt kjapt slik at snøen smelter her. Det hadde vært deilig med vår nå. Deilig ute nå da, fuglene synger og sola skinner. Får vel være fornøyd med det, likevel om det er 4 minusgrader ute. Snart er våren her :)

Ha en superfin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar