torsdag 18. februar 2016

På tide

Da er det torsdagmorgen, og det er kaldt ute. Håper virkelig det blir plussgrader i dag, for det var det i går. Og det tina veldig mye ute her! Vil gjerne ha litt mer våraktig fremover nå.

Som det vanedyret jeg er, så er det på tide å samle husmorpoeng igjen i dag. Har ett par ting jeg har lyst til å finne på i dag, så spørs det bare når jeg er ferdig med alt her!

Skal straks gå inn og komme igang, så kanskje jeg rekker hvertfall EN ting jeg har lyst til å gjøre. Leiligheten er heldigvis ikke så stor, så om jeg er effektiv så blir jeg jo fort ferdig :)
Har ikke så fryktelig mye energi i dag, men kanskje det blir mer etter som jeg ser at jeg får gjort noe fornuftig.

Først og fremst må jeg skrive lista min over hva jeg skal gjøre i dag, mens jeg spiser frokost. Så får jeg bare komme igang.
Sovet ganske godt, men våknet endel ganger, så håper på en liten hvil på ettermiddagen.

Ha en nydelig dag! Hold ut, snart er helga her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar