søndag 14. februar 2016

Kinderegg

Får ikke sove likevel, så kan vel bare skrive ferdig og poste dette innlegget da. Dette er ett veldig åpent innlegg, og det er veldig sårt å skrive det. Så håper på forståelse for evt skrivefeil eller tunge setninger.

I dag er det søndag, ukas største daffedag. Samtidig er det både morsdag og Valentines. Rene kinderegget denne dagen! Denne dagen blir nok ikke ulik en vanlig søndag for min del. Skal ut og gå en tur om formen tilsier det litt uttpå dagen.


Mammaen min fortjener all heder og ære, skulle gjerne vært en tur til henne i dag, men formen er ikke helt enig. Min mamma og jeg har egentlig aldri vært så veldig nær hverandre, men etter at hun ble syk for 5 år siden kom vi nærmere. Og det er jeg veldig glad for. Likevel om jeg ikke snakker med mamma om alt, så betyr hun utrolig mye for meg. Hjelper ikke at jeg er godt voksen, mammaen min kommer jeg alltid til å trenge! Om du leser dette mamma, så vit at jeg tenker på deg hver eneste dag, og jeg håper ting ordner seg slik at jeg kan besøke deg oftere. Jeg er kjempeglad i deg <3


Valentinesdelen hadde jeg en super plan for, men akkurat nå vet jeg ikke om jeg har kjæreste lenger. Så det ble ikke helt som planlagt dette. Lørdagskvelden ble brukt til å se film og grine. Husker ikke hvilke filmer jeg så, klokka er nå 01:30, og jeg ser fremdeles på tv. Tårekanalene fikk tømt seg noen ganger iløpet av kvelden, og er langfra ferdig kjenner jeg. Det river i hjertet å ha det slik, for når jeg først elsker, så er det med kropp og sjel. Og det er så vondt å ikke vite om jeg får dele fremtiden med ham jeg elsker. Jeg vet at vi har samme mål for livet, men for å oppnå målene må man faktisk jobbe. Og det gjelder begge parter i ett forhold. Man kan ikke bare gå ut fra at det er nok å si at man elsker. Man må samkjøre seg og inngå kompromiss. Det desidert viktigste er uansett kommunikasjon,  snakke om ting som ikke er bra, så kan det jo ordne seg.

Jeg vet at han kommer til å lese dette, iløpet av dagen regner jeg med. Og jeg vil bare få si at jeg elsker deg kjempehøyt. Du gir meg en trygghet og indre ro som gjør at jeg blir ett bedre menneske, og hver gang vi er fra hverandre savner jeg deg utrolig mye <3 Skulle det nå være slik at jeg ikke får se deg mer, så ønsker jeg deg alt godt i livet! Du betyr ubeskrivelig mye for meg!


Har ingen barn hjemme i dag, så jeg får se om jeg orker å bake noe. Slik det ser ut akkurat nå, så blir det netflix og strikking på denne dagen for min del.
Så får dere andre feire litt for meg også :) Er jeg heldig, så kanskje det blir en tur på kafé med noen venner iløpet av dagen. Skal ikke bare sitte hjemme og tenke kjenner jeg, for da blir det bare en flom av tårer og snørr.

Ha en super morsdag/valentines søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar