mandag 29. februar 2016

Ny start

Ny uke, ny start. Denne uka skal bli fin har jeg bestemt, så da blir det slik ;)

Ble veldig stille da barna dro i går, så vi daffa på sofaen hele kvelden.
Var deilig og legge hodet på puta i går kveld, hadde hodepine hele dagen. Men ei natt med herlig søvn kurerer det meste. Sovet godt og lenge :)

Våknet veldig tidlig, og tenkte å stå opp. Har endel småting jeg skal få gjort unna. Men det var så deilig å bare krype inntil kjæresten og slappe av litt, så jeg sovna igjen ;)

Nå skal jeg hive meg rundt og vaske kopper og klær, og finne på noe lurt. Er litt rastløs i dag kjenner jeg. Har en sang jeg skal skrive ferdig, men vet ikke om det blir i dag. Har også ett par innlegg som skal skrives, men stresser ikke :)

I dag er det jo skuddårsdagen, jentenes dag. Noen som skal fri til sin kjære? Det skal ikke jeg hvertfall, finner jeg ut at jeg vil fri, så betyr ikke datoen så mye. Er ikke så sikker på at svaret hadde vært positivt heller, så like greit å la være. Hahaha
Men jeg er kanskje litt der at det er mannens oppgave. Menn kan jo også få ha enkelte oppgaver for seg selv. Enkelte tradisjoner liker jeg :)

Ha en strålende mandag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar