tirsdag 16. februar 2016

Ny dag

Nå har jeg endelig fått sovet noen timer. Våknet bare en gang på 10 timer, så i dag er jeg uthvilt! Deilig å få sove flere timer i strekk for en gangs skyld. Til vanlig våkner jeg jo 7-8 ganger hver natt på grunn av smerter, så dette gjorde godt :)

Jeg skulle sette meg ned å skrive innlegg for lenge siden, men ble sittende å lese div nyhetsartikler isteden. Og akkurat nå er jeg litt glad jeg ikke har aktivert Vipps. Jeg venter til DNB har forklart seg litt mer om hvilken info de sender til Facebook hver gang Vipps blir brukt. Kanskje jeg installerer det etter det er klarlagt.
Så måtte jeg snakke litt med naboen, babyen deres er inne til operasjon i dag, så nå får man håpe lille babyen slipper sykehus i mange år :)

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, men skal prøve å spise frokost nå. Så skal jeg ta meg en lang, varm dusj og ordne meg. Skal til sentrum og møte noen venner igjen i ettermiddag. Og handle det jeg glemte å kjøpe med i går. Ellers blir det nok serie og strikking tenker jeg.

Sola skinner og det er vårfornemmelser her nå, så jeg håper snøen forsvinner og at jeg kan fungere litt bedre igjen snart :)
Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar