torsdag 4. februar 2016

Nedtur

Etter mange dager med oppturer, må det naturligvis komme nedturer også. Og downer'n har nå kommet hit.
Utrolig hvor fort man kan bli vant til å dele dagene med ett annet menneske. Og når man da skal være litt uten den personen, så blir det en fryktelig tomhet! Sammen med kjæresten så kjenner jeg ikke smertene i kroppen så godt. Uten ham, så føler jeg meg ikke bra. Smertene merkes bedre, sover dårlig, og nå har jeg også noen influensasymptomer.

Skulle så gjerne kunne parkert meg i armkroken og sovna nå. Skal tidlig opp i morgen også.
Gleder meg veldig til den dagen jeg kan sove inntil ham hver natt, og våkne med ham hver morgen.

Sånn egentlig, så trives jeg med å bo alene. Men ikke nå. Må være noe trolldom dette! Jeg liker å sitte for meg selv og skrive på bloggen, liker å bare koble ut fra alt og spille candy crush, liker å sitte å lese, strikke. Men det blir ikke prioritert når jeg har tid sammen med kjæresten. De siste dagene har det vært masse mailer som skulle sendes ut, så han har sett film mens jeg har jobbet.

Jeg blogger som regel på morgenen før han står opp. Men nå blir det litt roligere dager. Resten av uka skal jeg ikke sende ut flere mailer, jeg skal blogge som vanlig når han er opptatt med andre ting.


Håpet mitt er å få nok lesere her til å kunne tjene noen kroner pr mnd. Ikke mange titusen som toppbloggerne, men kanskje 3-5000,-
Og de pengene skal inn på sparekonto :) Skal brukes på aktiviteter med barna, både mine og kjærestens, og på kjæresteturer :)

Men nå må jeg legge ned hodet og prøve å sove. Har installert meg på sofaen, for senga virker så stor og ensom i kveld. *savnesavne
Ønsker dere alle en riktig god natt med mange søte drømmer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar