tirsdag 16. februar 2016

Vente og vente

Skulle bare en bitteliten tur på butikken, ble kjørt ned vel og merke. Så ble jeg med til Elkjøp Stjørdal. DET skulle jeg ikke gjort. Snakk om lang ventetid og dårlig service! Anbefaler virkelig ingen å bruke den butikken!

Man går rundt og venter og blir rimelig lei, finnes ikke mye sitteplasser for dem som venter heller. Så man blir egentlig bare irritert og sur. Så jeg vil absolutt ikke anbefale denne butikken! Burde jo visst det, for veldig mange kjører omveier for å unngå akkurat denne avdelingen.

Jeg er så glad jeg ikke bruker Elkjøp, for dette er uholdbart. Når man har en forsikringssak på en mobil, så skal det ikke ta mange timer å få en ny. Ifølge papirene skal jo dette gå glatt, men huff så lang tid det tar!

Neste gang du mister mobilen i vann, så orker jeg ikke å være med på Elkjøp Stjørdal!
Ha en nydelig ettermiddag uten venting alle sammrn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar