torsdag 25. februar 2016

Kosedag på en helt vanlig torsdag!

Torsdag og snart helg. Ukene går veldig fort for tida, så da satser jeg på at ting ordner seg fort også. Har en skikkelig lørdagsfølelse i dag, sikkert fordi barna kom i går. Så får håpe dette retter seg iløpet av dagen.

Vaskedag i dag, så må vel få unna helgavasken. Det skal gå litt kjapt, for jeg kaster ikke bort tiden med barna på vasking.
Har snødd ett par cm i natt, men nå viser gradestokken plussgrader, så det går nok over til regn etterhvert.

Har sovet ganske godt i natt, utrolig hva en armkroken kan utrette! Slikt burde seriøst vært på blåresept! Skal sende inn forslag om dette til regjeringa, for dette er noe alle skulle hatt tilgang på hver natt ;)

I dag skal det bli hjemmelaget pizza her, kjenner jeg er sulten allerede! Lenge siden vi har bakt pizza nå. Ellers blir det nok å finne på noe sammen med barna. Været er så ustabilt at det blir nok mest inneaktiviteter.

Skal skrive dagens To-do liste her nå, så må jeg vel komme igang så jeg blir ferdig fortest mulig.
Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar