torsdag 18. februar 2016

Ett spennende møte

Nå har jeg hatt ett spennende og interessant møte med en politiker. Må bare si at jeg har troen på dette! Jeg fikk ikke mindre lyst til å gå inn i politikken etter dette møtet for å si det slik.

Hovedtemaet var fattigdom, og vi har kommet frem til endel løsninger som skal legges frem for kommunestyret. Akkurat nå tror jeg at jeg kommer til å melde meg inn i politikken, i ett parti jeg ALDRI noensinne har vurdert en gang! Jeg er for forandring og forbedring, og ut fra møtet i dag så vet jeg at dette kan bli noe bra.

Jeg er engasjert i mange ting, og jeg har full støtte fra representanter her i kommunen og sentralt på alle sakene jeg brenner for. Bortsett fra selvbestemt abort inntil uke 16, DER er jeg totalt uenig. Men man kan ikke være enig i absolutt alt heller.

Kanskje jeg havner i kommunestyret om noen år, da er det nok enkelte som hadde fått hakeslipp! Ha en nydelig kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar