onsdag 10. februar 2016

Kaldt!

I går var det sånn skikkelig god Vårfornemmelse, fuglesang og hele pakka. Men i dag? Neida, i dag er det kaldt, og det har snødd! Fysj!

Blir ikke mindre frossen av at formen er på bunn heller da. Feberen har kommet og gått i dag, i takt med paracetinntaket. Tette bihuler, vondt i kroppen.
Har seriøst ikke tid til noe influensa nå!

Jeg har 2 boder jeg skal ommøblere og innrede skikkelig her, jeg skal finne frem og henge opp nye gardiner, jeg skal gjøre soverom 2 koselig, jeg skal strikke masse, jeg skal finne frem de siste bildene som skal opp på veggene, skal rydde og sortere klær som skal i skapet her. Og sånn etterhvert kanskje kjæresten vil flytte inn, så da må jeg fikse litt plass til hans saker også :)

Hadde egentlig en god plan på alt dette, men det har tatt lengre tid enn beregna å komme seg helt etter operasjonen. Så nå blir jeg nesten litt stressa her. Føler jeg er på etterskudd nå. Men 2-3 dager med full fokus og fart, så skal jeg nok få gjort unna det meste :)

Jeg må bare vente på energi, tiltakslyst. 'Arbeidslyst, kom og treng deg på. Her skal du motstand finne!'
Neida, jeg bare trenger et spark bak for å komme i gang. Sette opp en realistisk plan for alt jeg må få unna, så skal det nok bli gjort :)

Om noen har gode tips for å få meg igang, så fyr løs!
Akkurat nå vurderer jeg å gå meg en tur for å få strekka litt på kroppen og myknet ryggen. Høre musikk og klarne hodet. Kanskje det blir bedre å ligge og sove i natt også :) Må bli flinkere til disse gåturene mine. De gjør så godt, jeg trenger mindre smertestillende og da fungerer kroppen så mye bedre :)

Ha en nydelig kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar