torsdag 4. februar 2016

For en dag!

Starta dagen ganske tidlig i dag, og dro til sykehuset med ene barnet. Kom hjem og fikk slappa av litt, før kjæresten henta meg. Så ble det en runde for å se på bil.
Vi endte opp med å kjøre litt over 8 mil en vei for å se på bil. Men den var rimelig strøken, så det var vel verdt turen.

Så hjem og spise og få på tørre klær, og nå er vi på tur igjen. Jeg blogger litt mens han kjører ;) Kjenner jeg er veldig sliten, og gleder meg til ei rolig helg. Håper på å få fyllt på med energi i helga. For jeg sliter litt med all impulsiviteten og fartingen.

Altså, det er helt topp å dra ut og finne på ting, men når det skjer på impuls så bruker jeg så mye mer energi enn om det er planlagt. Og kjæresten er vel den som gjør ting på impuls og planlegger lite. Så jeg tror nok jeg skal holde meg litt hjemme innimellom, så kan han dra ut og finne på ting uten meg også.

Gleder meg veldig til å lese ferdig bokserien jeg holder på med, få strikka litt mer. Det er 2 ting som gjør meg veldig rolig og avslappet.
Til og med å gjøre husarbeid gjør meg rolig.

Nå går turen hjem for litt avslapping og kjærestetid!
Ha en nydelig kveld vidre alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar