søndag 28. februar 2016

Siste innspurt

Nå er det siste innspurt av denne uka, og jeg har masse herlige minner  ta med meg fra uka som er på hell. Deilig med slike uker som man kan se tilbake på med ett smil :)

Desverre har det snødd mye, men får virkelig håpe det smelter snart. Er litt lei av vinteren nå. Nå er det ganske mildt, og jeg hører det tiner ute.

Natten har vært herlig. Søvn et visst ikke oppskrytt likevel. Det er helt greit å våkne på natta når man kan krype inntil verdens beste ;)
Blir litt nyforelsket flere ganger pr dag kjenner jeg :)
Life is good  <3

I dag skal barna dra, og da blir det veldig stille til meg. Så jeg må nok legge noen planer så jeg ikke blir sittende for mye å tenke. Men skal virkelig nyte de siste timene her.

Nå skal jeg vekke barn og spise frokost, så skal vi kose oss de siste timene.

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar