fredag 5. februar 2016

En oppklaring

Ja, jeg vet at jeg sa det ikke skulle komme noen innlegg før mandags morgen. Men ettersom jeg har fått noen spørsmål i dag, føler jeg at jeg må oppklare litt ang ett innlegg.

I går kveld skrev jeg innlegg om at jeg er sliten og at jeg må ta ting litt etter mitt eget hode. Det jeg glemte å skrive er at jeg synes det er så innmari koselig å tilbringe mest mulig tid sammen med kjæresten, og at pga det har jeg nedprioritert meg og mitt.

Dette tar på kreftene. Jeg elsker å sitte på bil, men blir ganske rastløs av å bare sitte stille. Så jeg må bli flinkere til å ta med meg håndarbeid eller noe slik at jeg får bort rastløsheten.
Jeg blir med på turene fordi at jeg vil være mest mulig sammen med min kjære, ikke for at jeg føler jeg må.
Så dette er helt og holdent min egen feil, det at jeg ikke har prioritert meg selv, at jeg ikke velger å være hjemme innimellom.

Så jeg må ta tak i dette selv, jeg må bli flinkere til å ta med meg 'aktiviteter' som kan utføres i bilen. Må prioritere meg selv litt og få ro i hodet mitt. Så jeg klarer å få ro i kroppen. Dette er vel noe av grunnen til at det er vanskelig å sovne på kveldene. Blir ikke sliten i hodet iløpet av dagen.

Når det er sagt, så elsker jeg å tilbringe tid sammen med kjæresten. Jeg koser meg veldig. Jeg får energi når han plutselig tar hånda mi og holder den, jeg får energipåfyll hver gang han holder rundt meg, hver gang det er en flørtete tone mellom oss.. når vi snakker om ting og vi ler sammen.
Så det er ikke slik at det bare tapper meg for energi!

Håper akkurat DU får en herlig kveld og helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar