tirsdag 2. februar 2016

tirsdag?

Akkurat nå ble jeg litt usikker, men det er vel tirsdag nå? Er litt forvirra i dag, for i går kveld skulle jeg bare hvile øynene litt på sofaen mens kjæresten så film. Og plutselig våkna jeg og kl var halv 9! Men var så sliten og frøys, så jeg sov til 11 :)

I dag blir det å leke husmor litt, shine leiligheta. Er så mye koseligere når man vet at alt er gjort og man kan slappe av med god samvittighet :)



Har noen få oppgaver utenfor huset i dag, men de skal jeg få unna ganske fort. Hente noe en plass, levere noe en plass og en liten tur innom butikken. Så skal jeg lage middag i dag.

Kanskje besøke en baby også når jeg har fått unna litt av det jeg må gjøre i dag. Men nå må jeg komme igang slik at jeg blir ferdig i grei tid :)
Ønsker dere alle en nydelig dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar