lørdag 20. februar 2016

Favoritten

Desidert min favorittdag. Så i dag skal jeg være litt effektiv, men så skal jeg dusje, lage god mat og nikose meg!

Har sovet litt så som så i natt, må vel snart snu dette nå vel? Tips til hvordan jeg kan gå i koma uten å ta sovepiller mottas med stor takk ;) Vet at jeg sover dønn om jeg legger meg på sofaen, men der vil jeg ikke ligge. Ikke for det, det er så lite tett her at soveromsdøra har slamra i hele natt på grunn av vinden.

I går fikk jeg rydda ei bod og fikk nesten ferdig soverom 2, dette skal bli helt ferdig iløpet av dagen. Og jeg skal prøve å få rydda ut av bod nr 2 i dag. Endel av det som står der inne skal være der, jeg må bare omorganisere og få satt ting pent og pyntelig på øverste hylle. Så kanskje jeg kan oppbevare tørrlagt og slikt der inne :) Har ett knøttlite kjøkken, så å få spart litt plass der er ikke dumt :)

I gårkveld/natt var det skikkelig snøfokk her. Fysj for ett ufyselig vær. 2 plussgrader og lufta har det veldig travelt i dag, lurer på hva den ee sent ute til! Håper snøen forsvinner nå. Gleder meg til å få hagemøblene på rett plass og få ordna det fint ute her :)

Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar