fredag 26. februar 2016

Atter igjen

Da ligger man her igjen da, alene og føler seg ensom. Gruer til å legge fra meg mobilen og boka, for det tar så lang tid å sovne, og når jeg først sover så sover jeg lite, urolig og korte dupper.
Håper det slår feil, for jeg vil så gjerne være opplagt og finne på noe med barna i morgen.

Skulle ønske man hadde kommet lenger, og faktisk bodd sammen. Ikke for å være sammen 24/7, men for å faktisk sove sammen hver natt. Det er noe helt eget ved å samsove, hvertfall for min del. Jeg sover ikke så lenge, men jeg sover godt og er uthvilt. Våkner i 8-9 tida uten å ha vekkerklokke på.

I dag våknet jeg 7:50 ca, men det var så deilig å bare kunne krype inntil og nyte varme og nærhet. Så jeg lå og slappa av til klokka var ca 9.
Deilig med en rolig start på dagen. Skulle gjerne starta alle dager slik. Det er lov å drømme!

Drømmene kan man leve lenge på, og ingen kan noen gang ta dem fra deg. Men har man urealistiske drømmer, eller ting ikke utvikler som man håper på, så kan man gi opp drømmene sine. Ikke gjør det! Har du kommet til ett slikt punkt i livet, så sett deg og tenk gjennom ting. Kan du eventuelt endre litt på drømmene slik at de blir mer realistiske? Er drømmene uoppnåelig, så kan du finne andre drømmer.

Jeg er jo den som ser løsningene fremfor problemene. Men denne uka har vært litt tøff, så jeg er litt frynsete i kantene for tida.
Det er så mye som har skjedd disse dagene, så mange tanker, så stor en sorg over en ungdom som ikke er blant oss mer. Jeg lover at jeg skal snu tankene mer positivt fremover, men ikke i kveld/natt. Og kanskje ikke i morgen. Men det blir.

Noen ganger trenger jeg å få lov til å ha en nedtur. Da er det ekstra godt med en armkroken,  en klem, og bare høre ordene 'det blir bedre, jeg lover'.
Hadde trengt å kunne gitt litt slipp på ting og være 'svak', men det er ikke min stil.
Jeg velger å være svak når ingen ser meg, så er jeg sterk for både meg selv og andre når jeg er sammen med andre folk. Jeg liker ikke at folk ser at jeg griner, vil ikke være svak.

Men nå skal jeg klemme puta til kjæresten og lese litt i boka til jeg blir mer trøtt, og forhåpentligvis sovner.

Sove godt alle søte mennesker, dere er unike! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar