mandag 15. februar 2016

God morgen

Bare en kjapp tur innom, for i dag har jeg ganske mye på planen min. Kjenner jeg er overtrøtt og skal prøve å slappe litt av mellom slagene i dag. Trenger virkelig ei god natts søvn, og vurderer om jeg skal ta sovepille i kveld.

Fikk melding fra ham i går. Han hadde ikke gjort det slutt. Meldingene på lørdag tydet på noe annet. Så fremover nå kommer jeg ikke til å respondere på slike meldinger fra ham! Aldri mer om jeg skal sitte lik, uten å vite. Det river fremdeles i hjerterota,så jeg skal holde meg opptatt med ganske mye i dag.

Har allerede satt på vaskemaskinen, og gjort klart til å vaske kopper. Skal fikse litt småtteri i leiligheten før jeg skal tussle til sentrum senere i dag. Satser på at det blir en ganske fin dag uansett i dag.
På lista mi har jeg til og med skrevet inn pausetidene jeg skal ha, og satt på litt strikking også. Så får man håpe at man kan klare å få gjort noe fornuftig :)

Lykke til til en kompis som skal til legen og snakke om hørselen sin i dag, stå på kravene dine og få komme til en spesialist! Og lykke til til en annen kompis som skal til fysioterapi, håper det er bedring på hånda di i dag og at det er håp om at alt blir bra :)
Jeg krysser fingrene for dere i dag!

Ha en nydelig mandag alle sammen, håper starten på uka deres blir super!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar