torsdag 11. februar 2016

Helgevaskedag

Da er den store helgevaskedagen kommet, og jeg har så vidt begynt å komme igang med dagens gjøremål. Må bare få gnidd søvnen skikkelig ut av øynene først.


Søvnen har ikke vært på min side i natt, litt for mye å tenke på tror jeg. Å ligge i senga i 10 timer, men bare sove i knappe 3 av dem, er egentlig litt slitsomt. Men etter en dag med husarbeid skal jeg ha fått tankene på rett kjøl igjen. Radioen skal settes høyt på, så får man bare håpe på masse fin musikk :)


Ellers så skal jeg legge en slagplan for alt jeg skal få unna her i nær fremtid, så kanskje jeg blir ferdig snart også *S

Jeg veier fremdeles for og imot om jeg skal legge ned bloggen, og foreløbig er nedleggelse den siden som veier tyngst akkurat nå. Jeg får se om jeg kun legger ut innlegg på morgenene fremover noen dager, og ser om det blir noe annet resultat på for og imot.

Ha en superfin torsdag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar