lørdag 27. februar 2016

Kveldsroen har kommet

Etter en meget stillesittende dag har nå kveldsåpent senket seg i residensen. Har snødd masse i dag, så vi har holdt oss inne. Bortsett fra litt snømåking.

Og når jeg sitter stille, kommer tankene. Som vanlig!
Men dem skal jeg ta opp i ett annet innlegg. Skal ikke bruke så mye tid på dette innlegget, for vi skal se film her nå :)

Blir litt rastløs av så rolige dager, men får få ut litt energi når været blir bedre. Jeg bor visst på ett snørik sted *liker ikke*
Men håper på å få kjøpt bolig etterhvert, så skal nok holde ut her til da.

Gruer meg til i morgen da, blir stille her når barna drar. Så da får jeg plage kjæresten istedet. Får plage ham masse så jeg slipper å savne barna for mye! (Ikke sladre til ham om dette, for da stikker han vel bare av haha)

Har noen planer for uka som kommer, men får se om energien og tiden strekker til. Jeg håper dere alle har hatt en super lørdag, med eller uten snø :)
Ha en herlig og koselig kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar