fredag 26. februar 2016

Filmkveld

En lang dag har nå gått over til kveld. Og her er det TV og godis,  nesten litt lørdagsfølelse kjenner jeg.
Veldig trøtt i dag, så denne dagen har føltes uendelig lang.

Men dagen har vært fin med masse barnelatter og koselig stemning. Så at jeg har vært i en Zombie-tilstand i dag har ikke ødelagt noe.
Satser på at det blir bedre i morgen :)

Det er meldt ganske fint vær i morgen, så vi må vel ut å finne på noe da også. Kanskje ake litt og gå tur. Må tenke litt på det. Mye avhenger av dagsformen min også, så kan ikke planlegge for mye heller. Da blir det litt uoverkommelig og jeg gir opp før jeg begynner.

Her blir det nok straks satt på en film. Så får man se hvor lenge man klarer å holde øynene åpne i kveld.
Ender vel med at jeg sovnet fra filmen og alt her ;)

Ha en nydelig fredagskveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar