mandag 22. februar 2016

Nok for i dag

Har hatt en skikkelig kjedelig dag i dag, så nå blir det straks natta her. Orker ikke prøve og finne på noe som helst i dag, og formen er ikke på topp heller. Så da velger jeg å kose puta noen timer.

Er jeg heldig så kanskje det blir mer enn 2.5 time i natt......... 
Har nok blitt litt for vant til å ha kjæresten rundt meg, for det er kjipt å være uten ham. Kjenner på savnet, så skal ta med puta hans og legge meg på sofaen og se film til jeg sovner.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde sagt noe om bloggen til enkelte. Når ting blir tatt ut av kontekst og misforstått, så blir det surt. Jeg har ingen skjulte beskjeder i innleggene mine, jeg skriver vel såpass rett frem at man skal slippe å analysere og gruble på hva jeg egentlig mener. Jeg klarer også å si fra om jeg mener noe er galt.

Når jeg forklarer, og det blir misforstått enda mer, da blir jeg frustrert. Så nå blir jeg vel liggende å gruble over dette i natt. Og skal gå gjennom de utkastene jeg har liggende slik at jeg kan forsikre meg om at det ikke blir misforståelser fremover.

Må nok bruke ett par timer på gåtur med høy musikk på ørene i morgen. Se om jeg får rydda litt i tankene. Kan bli deilig etter denne rolige dagen. 

Håper dere alle får ei riktig god natt, sove godt og drøm søtt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar