mandag 8. februar 2016

Mandag

Ny uke, igjen. Tiden flyr litt for fort synes jeg, men fordelen er vel at det blir fortere vår da :)
Jeg har hatt ei super helg og kosa meg masse med gjengen. Fått sovet godt i helga også, så nå er jeg virkelig klar for ei ny uke!


Denne uka skal jeg få gjort unna endel, håper jeg. Skal på møte med en i kommunestyret, levere masse post som ikke skulle hit, få rydda hvertfall en bod, mase litt på nav, levere mat, hente mat og masse saker. Så jeg håper jeg får noen positive svar denne uka :) Satser også på at det blir masse positivt som skjer utenom denne uka også :)


Jeg har ikke tatt noen endelig avgjørelse på om bloggen skal legges ned eller ikke enda. Jeg er fremdeles i tenkeboksen. Det er mange for og imot å legge ned bloggen, så jeg må tenke meg godt om før jeg tar en avgjørelse. Jeg synes det er veldig deilig å skrive om ting, tunge ting blir mer bearbeida når man skriver om det. Og jeg har noen saker liggende til ruging i hodet mitt, så har noen innlegg på gang om jeg velger å fortsette.

Tiden vil vise hva som skjer. Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar