tirsdag 9. februar 2016

Godt i gang

Denne uka er godt i gang, og mye ble gjort i går. Satser på ett par gode nyheter i dag, og at man kan få gjort litt fornuftig i dag også.
Må vente 2-3 uker til, eller kanskje enda lengre, før jeg får beskjeden jeg har venta på i snart 11 mnd. Så kryss fingrene for meg folkens :)


Har ikke sovet noe særlig i natt, skulle ikke spist så mye like før jeg skulle legge meg. Resulterte i magesmerter. Men har jo sovet godt mange netter på rad, så jeg begynner å bli helt uthvilt! DET er lenge siden. Skal bestille legetime i dag tror jeg, skal hvertfall skje iløpet av denne uka. Må få sjekket stoffskiftet og litt div. Er for sløv med de kontrollene, og legen vet for lite. Så jeg håper jeg får komme inn på sykehuset og får snakket med en spesialist.


Vurderer litt egenpleie i dag, fotbad mens man leser ei god bok, ansiktsmaske og god te. Kanskje ta turen og se om man finner seg en bukse eller 2 også.
Det beste på hele dagen, er når kvelden kommer og jeg tar på pysjbuksa, men tar seg ikke ut å alltid gå i turbukser/joggebukser, så må ha meg ett par dongeribukser også.

Hevelsen på magen etter operasjonen begynner å gå ned litt nå, så da kan jeg skvise meg inn i andre typer klær. Skal bli deilig :)
Gleder meg sykt til å bestille bikini til sommeren da, den fant jeg på en nettbutikk i september, så håper jeg kan bestille den snart.

Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar