fredag 26. februar 2016

Freeeedag!

Jada,  vi klarte det denne uka også. Vi overlevde og nå er det helg! Synes dagene går litt for fort nå som barna er her,  men vi får bare kose oss mest mulig de dagene vi har sammen nå.

Har sovet sykt lite og dårlig i natt, mest lyst til å bare legge meg igjen og sove ett par timer. Men jeg  har fått vekt barna nå, så vi må vel lage litt frokost. Tror vi fikser litt kakao og koser oss litt ekstra på denne fine fredags morgenen.

Det har snødd litt i natt, men heldigvis ikke mange dagene igjen for denne gangen. Tror jeg skal få på meg varme klær og finne på noe med barna ute i dag. Skulle vært en liten tur på butikken også, men får se hva jeg orker i dag.
Ellers så blir det bittelitt samling av husmorpoeng i dag, og finne på ting med barna innendørs også.

Ha en nydelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar