søndag 21. februar 2016

Hvorfor?

Hvorfor er søndager alltid kjedelige? Jeg våkner og husker det er søndag, så får jeg mest lyst til å legge meg til å sove igjen. Det er bare repriser på TV, har ikke energi til å ut å gå en lang tur, er det dårlig vær i tillegg, så er dagen ekstra kjip.

Har sovet ganske litt så som  i natt, vondt i ryggen og endel tanker som tar over drømmene mine. Da blir det litt urolig  men nå skal jeg prøve å få gjort unna det jeg ikke fikk tid til i går. Nemlig bod nr 2. Soverom 2 ble ferdig i går da, så noe fikk jeg jo gjort. Fikk også skiftet gardiner på stua og soverommet.

Men i dag skal fokuset være på bod 2.
Den skal tømmes, før det som skal være der skal stables pent og pyntelig på de øverste hyllene, resten skal settes ut i garasjen. Jeg klarte ikke holde meg helt unna i gårkveld da. I ett anfall av rastløshet mens kjæresten kjørte seg en tur, tømte jeg nesten hele boden. Da blir det litt mindre å gjøre i dag :)

Det er også endel saker og ting her som skal selges, og pengene skal jeg legge bort og spare til bil. Håper det kan bli en bil iløpet av ett par mnd :) Kanskje jeg skal søke litt etter bil i dag, og sette meg ett mål om hvor mye jeg må spare opp :) Får ønske meg penger til bursdagen også da, så blir det hvertfall bil til sommeren ;)

Ellers så blir nok dette en daffedag, skal ikke slite meg ut på boden, men skal bli veldig greit og komme igang og bli ferdig :) Blir nok å høre musikk og styre ett par timer der tenker jeg. Satse på å få strikket litt også kanskje. Så jeg en gang i tiden blir ferdig med det jeg har på pinnene.
Så er det vinterferie den uka som kommer, så må vel finne på noe skøy da. Kanskje ta med kjæresten på en date før barna kommer ;)

Ha en bedagelig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar