onsdag 24. februar 2016

Dagen har kommet!

Endelig er dagen kommet. Om få timer kommer barna, og vi skal kose oss masse. Jeg må bare få gjort klart det siste her, handle og slike ting.

Har sovet sykt lite i natt. Sovna rundt 2:30, og våknet av en drøm kl  04:04. Sovnet igjen rundt 04:50 og våknet 05:18. Blir så lei!! Må jeg virkelig ta en pille for å få sovet mer enn 1.5 time i strekk?? Sånn går jo nettene her, men håper det blir bedre snart :)

Det har lava ned endel snø i natt, så spørs om det blir innedager på oss. Må vel kanskje ut og ake litt også tenker jeg. Men det kan se ut til at det blir snø på natta og regn på dagen. Får finne frem brettspill, UNO og kort, så er vi beredt uansett hvilket vær det blir :)
Gleder meg veldig til å få noen dager ned mine håpefulle, og tenker litt på om vi skal bake pizza en dag :)

Jeg håper på så mye fremover, vet egentlig hvilken vei saker kommer til å gå også, men jeg sliter litt med tålmodigheten. Tror jeg sto langt bak i køen da den skulle deles ut, så det var ikke så mye igjen da det ble min tur. Men jeg får gjøre det beste ut av den lille tålmodigheten jeg har, så får man krysse fingrene for at det er nok :)

Nå må jeg sette med ned og skrive handlelapp og planlegge hvilke butikker jeg skal på først og sist.

Ha en deilig dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar