tirsdag 9. februar 2016

Vårfornemmelser

I dag har vi vært en tur i trondheim. Og noe av det første jeg merket meg da jeg gikk ut av bilen, er at det lukter vår! Nå er ikke lufta i Trondheim så veldig ren og frisk, men vårlukta slo gjennom eksos og støv i dag. En virkelig god nyhet for alle som lengter etter sol, sommer og varme!


Det er så herlig når sola skinner, fuglene begynner å kvitre, dagene blir lengre og man kjenner at man får mer energi. Tror jeg skipper egenpleien og setter meg i solveggen med en kopp te isteden. Det er på en måte egenpleie det også. Må nyte sola når den først er fremme ;)


Vurderer om jeg skal lage en litt tidlig middag i dag, kanskje man blir sulten til kvelds også da. Skulle ønske jeg hadde klart å spist 4 måltider pr dag. Får prøve å ordne meg noen gode rutiner på dette etterhvert.

Ha en nydelig dag videre folks :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar